رنـگــ خـدایــی

مــا را فــدائــیــانـ حــســیــنـ بــیــافــریــنـ
سه شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۴ ب.ظ

رفته به رهبر گفته کلاه صورتی برام بخریا :)

فاطه باقری در صفحه اینستاگرامش این عکس را منتشر کرد و در رابطه با آن نوشت:

«نهال! حاج آقا رو دیدی چی گفتی بهشون؟ 
- رهبر؟! 
- آره! 
- رفتم گفتم کُلاتُ مامانت برات درست کرده؟! گفت آره . گفتم میدی به من؟ 
گفت این مال منه. یکی دیگه برات میخرم!
گفتم پس صورتی بخری ها !!!»

پ.ن۱:نوبت دیدار خصوصی خونواده شون نبوده اصلاً. خودش با همون شیطنت همیشگی جدا از مامان و دوتا برادرش، همراه بقیه بچه های شهدا رفته بود اون جلو.

پ.ن۲: با تشکر از مامان نهال که در نقش دیلماج ظاهر شد و «لَهبَل» ،«تُلاه» ، و «صوولَتی» رو برامون ترجمه کرد.

پ.ن۳ : و با تشکر از شما که بدون دیلماج و واسطه، رفیق و همصحبت این بچه هایید...

عکس نوشت: نهال، دختر چهارساله شهید مدافع حرم، «مهدی قاضی خانی» دیدار جمعی از خانواده های شهدا با رهبر انقلاب (۹۵/۴/۵)



نوشته شده توسط رنگ خدایے . . .
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دریافت کد گوشه نما
رنـگــ خـدایــی

خدای روزگار نوجوانی ما یک‌جوری بود که بالای همه‌ی نوشته‌های‌مان می‌نوشتیم: هوالمحبوب.
دلم برای آن خدا تنگ شده.

الهے، هم نشین از هم نشین رنگ
مے گیرد.خوشا آن که با تو هم نشین است..
صبْغَةَ اللَّهِ وَمَنْ أَحْسَنُ مِنْ اللَّهِ صِبْغَةً

دل باید بزرگ باشد. وقتی انسان هدف داشته باشد، هر جا باشد خوب است..

هَر کُجا تو با مَنی مَن خوش دِلَم
اَر بُوَد دَر کُنجِ چاهی مَنزِلَم..

پیام های کوتاه

رنـگــ خـدایــی

مــا را فــدائــیــانـ حــســیــنـ بــیــافــریــنـ

رفته به رهبر گفته کلاه صورتی برام بخریا :)

سه شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۴ ب.ظ

فاطه باقری در صفحه اینستاگرامش این عکس را منتشر کرد و در رابطه با آن نوشت:

«نهال! حاج آقا رو دیدی چی گفتی بهشون؟ 
- رهبر؟! 
- آره! 
- رفتم گفتم کُلاتُ مامانت برات درست کرده؟! گفت آره . گفتم میدی به من؟ 
گفت این مال منه. یکی دیگه برات میخرم!
گفتم پس صورتی بخری ها !!!»

پ.ن۱:نوبت دیدار خصوصی خونواده شون نبوده اصلاً. خودش با همون شیطنت همیشگی جدا از مامان و دوتا برادرش، همراه بقیه بچه های شهدا رفته بود اون جلو.

پ.ن۲: با تشکر از مامان نهال که در نقش دیلماج ظاهر شد و «لَهبَل» ،«تُلاه» ، و «صوولَتی» رو برامون ترجمه کرد.

پ.ن۳ : و با تشکر از شما که بدون دیلماج و واسطه، رفیق و همصحبت این بچه هایید...

عکس نوشت: نهال، دختر چهارساله شهید مدافع حرم، «مهدی قاضی خانی» دیدار جمعی از خانواده های شهدا با رهبر انقلاب (۹۵/۴/۵)

۹۵/۰۴/۰۸ موافقین ۵ مخالفین ۰
رنگ خدایے . . .

نظرات  (۲۱)

۰۸ تیر ۹۵ ، ۱۹:۱۷ وبلاگ سایت حاجت
خیلی زیبا بود، من که خیلی خوشم اومد.
خیلی قشنگ بود ^_^
۰۸ تیر ۹۵ ، ۱۹:۴۷ من انقلابی ام
بابای مهربان همه ما
۰۸ تیر ۹۵ ، ۱۹:۵۹ علی رحمانی پور
ممنون
خدا حفظش کنه
چه بچه عزیز و دوست داشتنی
اللهم ارزقنا شهادت
۰۸ تیر ۹۵ ، ۲۰:۰۳ علی رحمانی پور
تشکر
زیبا بود
خدا حفظشون کنه
اللهم ارزقنا شهادت
خوش به حالش...
۰۸ تیر ۹۵ ، ۲۱:۵۲ مرتضی تقی زاده خسرویّه
فکر کنم ما هم باید کودک درونمون رو بفرستیم تا یواشکی از لابه لای ملت بره دیدار رهبر، تا برا ما هم کلاه صورتی بخره  تا ما رو هم نوازش کنه بغل کنه.....  :'( 
این پستتون خیلی خوب بود
و دلیل اینکه ملت ب تنهایی گیر دادن بی اعتمادیه
۰۸ تیر ۹۵ ، ۲۲:۰۲ یا فاطمة الزهراء
ای جانم :)) 
فداش بشم الهی 
فدای رهبرم بشم که انقد ماهه همه بچه ها جذبش میشن 
۰۹ تیر ۹۵ ، ۰۰:۵۱ فاطمه نظری
واقعا زیبا بود
ای جونم:) صورتیشو میخواد بچمون...الهیییی.....ایشالا حفظ بشه در پناه خدا و مادرش
۰۹ تیر ۹۵ ، ۰۳:۰۶ محمدباقر قنبری نصرآبادی
چقدر این بچه‌ها معصوم هستند و ناز.
دل کندن ازشون سخته به خصوص اگه پدرش باشی!

خدایا شهدای مدافع حرم نورچشمیِ ما هستند.
حالا بدخواها هرچی بخواهند طعنه بزنند. نور چشم باقی می‌مانند.
۰۹ تیر ۹۵ ، ۱۱:۵۷ ـسیـــــــنـ ـجیمــ ـبـ
چقدر جالب بود :)
۰۹ تیر ۹۵ ، ۱۳:۰۹ طاهاعیان خوشمزه :)
چه جالب :)
عالی بود
آره..این طرز برخورد خیلی جالب بود :)
سبد علی دوست داریم. :)
۱۰ تیر ۹۵ ، ۱۰:۱۷ پریســـآتیـــــس : )
چقدر شیرین صحبت کرد با رھبر (:
عالی پسر .. بلاگت عالیه با دل آدم بازی می کنه
سلام واقعا اگه مردم این آقا رو میشناختن چی میشد
پدر دوست داشتنی و عزیز ما
خدایا همه ی ما رو پیش مرگ رهبر مون قرار بده.
الهی آمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">