رنـگــ خـدایــی

مــا را فــدائــیــانـ حــســیــنـ بــیــافــریــنـ
يكشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۱۴ ق.ظ

شهدا مادری ان...

نیازی نیست روضه سر بیاید
نباید روضه خوان دیگر بیاید

برای گریه این ایام کافیست
فقط گاهی صدای در بیاید

یا زهرا

-----------------------------

مداحی سیدرضا نریمانی برای شهدای گمنام...

 یه مادر شهیدمو دلم رو پر پر میکنم

فقط با یاد پسرم زندگیمو سر میکنم

میگن شده بچه ی من شهید مفقودالاثر

ولی دلم روشنه که میاد یه روزی زسفر

دریافت



نوشته شده توسط رنگ خدایے . . .
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دریافت کد گوشه نما
رنـگــ خـدایــی

خدای روزگار نوجوانی ما یک‌جوری بود که بالای همه‌ی نوشته‌های‌مان می‌نوشتیم: هوالمحبوب.
دلم برای آن خدا تنگ شده.

الهے، هم نشین از هم نشین رنگ
مے گیرد.خوشا آن که با تو هم نشین است..
صبْغَةَ اللَّهِ وَمَنْ أَحْسَنُ مِنْ اللَّهِ صِبْغَةً

دل باید بزرگ باشد. وقتی انسان هدف داشته باشد، هر جا باشد خوب است..

هَر کُجا تو با مَنی مَن خوش دِلَم
اَر بُوَد دَر کُنجِ چاهی مَنزِلَم..

پیام های کوتاه

رنـگــ خـدایــی

مــا را فــدائــیــانـ حــســیــنـ بــیــافــریــنـ

شهدا مادری ان...

يكشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۱۴ ق.ظ

نیازی نیست روضه سر بیاید
نباید روضه خوان دیگر بیاید

برای گریه این ایام کافیست
فقط گاهی صدای در بیاید

یا زهرا

-----------------------------

مداحی سیدرضا نریمانی برای شهدای گمنام...

 یه مادر شهیدمو دلم رو پر پر میکنم

فقط با یاد پسرم زندگیمو سر میکنم

میگن شده بچه ی من شهید مفقودالاثر

ولی دلم روشنه که میاد یه روزی زسفر

دریافت

۹۴/۱۲/۲۳ موافقین ۶ مخالفین ۰
رنگ خدایے . . .

نظرات  (۱۰)

آه مادرم
این بار به جای بدرودهای همیشه ات
درودم ده ،
من اگر باز نگشتم
به یادبود من
دانه ریز کفتران تمام بام ها باش
که من کبوتر گلدسته ی حرمی شده ام
جا مانده در میان قفس

آه مادرم
اگر دلت گرفت
به جای عکس های من
گل های آبی چادر نمازت را ببوس
که با طلوع آفتاب فردا
من با ریاض می جنگم
تو در نماز

۲۳ اسفند ۹۴ ، ۰۹:۲۶ خواندنی ها
السلام علیک یا فاطمه الزهرا
این ایام رو بهتون تسلیت میگم
خوش بحال شهدا و مادراشون.
۲۳ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۱۳ من انقلابی ام
بسیار عالی بود
شهیدای گمنام حتما حضرت زهرا رو دوست داشتند 
کاش از شهیدایی هم می نوشتید که از پهلو و از گونه  گلوله خوردند و شهید شدند در عملیاتهای زهرایی  
آجرک الله فی مصیبته
✅✔✅ 
۲۶ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۳۰ فاطمه نظری
عالی

سلام

بهار مبارک

ای کاش شهدا و مادرشان شفاعتمان می کردند

خسته نباشی برادر
کلیک رنجه کردم
مزاحم شدم
و البته که دنبال شدین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">