رنـگــ خـدایــی

مــا را فــدائــیــانـ حــســیــنـ بــیــافــریــنـ
شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۳۷ ب.ظ

عیدتون مبارک...

مولودی سیدرضا نریمانی

شب جمعه/ هیئت فدائیان حسین علیه السلام

دریافت

این چرخ به انگشت شما می گردد 

خاک قدمت عرش خدا می گردد

ولله قسم خانه ی کعبه هر روز 

دور سر ایوان طلا می گردد

حیدر حیدر حیدر من تو رو دوست دارم...

----------

گزارش تصویری ولادت حضرت زینب سلام الله علیها



نوشته شده توسط رنگ خدایے . . .
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دریافت کد گوشه نما
رنـگــ خـدایــی

خدای روزگار نوجوانی ما یک‌جوری بود که بالای همه‌ی نوشته‌های‌مان می‌نوشتیم: هوالمحبوب.
دلم برای آن خدا تنگ شده.

الهے، هم نشین از هم نشین رنگ
مے گیرد.خوشا آن که با تو هم نشین است..
صبْغَةَ اللَّهِ وَمَنْ أَحْسَنُ مِنْ اللَّهِ صِبْغَةً

دل باید بزرگ باشد. وقتی انسان هدف داشته باشد، هر جا باشد خوب است..

هَر کُجا تو با مَنی مَن خوش دِلَم
اَر بُوَد دَر کُنجِ چاهی مَنزِلَم..

پیام های کوتاه

رنـگــ خـدایــی

مــا را فــدائــیــانـ حــســیــنـ بــیــافــریــنـ

عیدتون مبارک...

شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۳۷ ب.ظ

مولودی سیدرضا نریمانی

شب جمعه/ هیئت فدائیان حسین علیه السلام

دریافت

این چرخ به انگشت شما می گردد 

خاک قدمت عرش خدا می گردد

ولله قسم خانه ی کعبه هر روز 

دور سر ایوان طلا می گردد

حیدر حیدر حیدر من تو رو دوست دارم...

----------

گزارش تصویری ولادت حضرت زینب سلام الله علیها

۹۴/۱۱/۲۴ موافقین ۸ مخالفین ۰
رنگ خدایے . . .

نظرات  (۱۳)

۲۴ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۵۱ پرواز سپید
تبریک می گم!
۲۴ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۲۳ پرواز سپید
از این مداحیه خیلی خووشم اومد چند بار گوش کردم بهش!
الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایت امیر المومنین


مبارک مبارک
عید شمام مبارک 
عید شما هم مبارک
ممنون بابت مولودی
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۴۸ رفاقت به سبک شهید
عیدتون مبارک
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۳۷ سربازکوچولو ...
خیلی خیلی دوست دارم
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۰۸ خواندنی ها
ممنون عید شما هم مبارک
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۴۸ فاطمه انتظاری
ممنون عید شما هم مبارک
جرعهای از آب زلال ایمان به کامتان
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۴۶ رایحه بانو
خدا این خوشیا رو ازمون نگیره..!
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۵۱ فاطمه باقیان
سلام وبلاگ زیبایی دارید ممنون میشم به منم سر بزنید
زیبا بود

زیبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">