رنـگــ خـدایــی

مــا را فــدائــیــانـ حــســیــنـ بــیــافــریــنـ
سه شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۰۱ ق.ظ

مداحی/ در وصف اونایی که میگن شهدای مدافع حرم پول میگیرن

...این مداحی رو از دست ندید...

...نظرتون رو اعلام کنید...

مداحی برادر سید رضا نریمانی برای فرزندان مدافعان حرم

شب 21 ماه رمضان

حالا بگو قیمت چند؟ 

شبایی که میلرزم و میترسم و بابام نیست

بی حوصلمو و تنها 

دیگه حسی برا بازی با عروسکام نیست...

:(((((((

دریافت



نوشته شده توسط رنگ خدایے . . .
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دریافت کد گوشه نما
رنـگــ خـدایــی

خدای روزگار نوجوانی ما یک‌جوری بود که بالای همه‌ی نوشته‌های‌مان می‌نوشتیم: هوالمحبوب.
دلم برای آن خدا تنگ شده.

الهے، هم نشین از هم نشین رنگ
مے گیرد.خوشا آن که با تو هم نشین است..
صبْغَةَ اللَّهِ وَمَنْ أَحْسَنُ مِنْ اللَّهِ صِبْغَةً

دل باید بزرگ باشد. وقتی انسان هدف داشته باشد، هر جا باشد خوب است..

هَر کُجا تو با مَنی مَن خوش دِلَم
اَر بُوَد دَر کُنجِ چاهی مَنزِلَم..

پیام های کوتاه

رنـگــ خـدایــی

مــا را فــدائــیــانـ حــســیــنـ بــیــافــریــنـ

...این مداحی رو از دست ندید...

...نظرتون رو اعلام کنید...

مداحی برادر سید رضا نریمانی برای فرزندان مدافعان حرم

شب 21 ماه رمضان

حالا بگو قیمت چند؟ 

شبایی که میلرزم و میترسم و بابام نیست

بی حوصلمو و تنها 

دیگه حسی برا بازی با عروسکام نیست...

:(((((((

دریافت

نظرات  (۱۴)

آخی...
:(
۰۸ تیر ۹۵ ، ۰۲:۱۰ وبلاگ سایت حاجت
خیلی زیباست، با اجازتون منم داخل وبلاگ میزارم.
پاسخ:
بفرمایید...
اخه مامانیم گفته
بدتر از حال من حال یه دختر سه سالس ......
پاسخ:
:((((((((((((((((((((
من خودم بچه شهیدم میفهمم چی میگه دمش گرم اون شبم خودم اونجا بودم مثل چی اشک می‌ریختم 
پاسخ:
ما هم سوختیم :(((
چی بگم..
شرمندشونیم
دلمون گرفت :(
ما مدییون اوناییم
۰۸ تیر ۹۵ ، ۱۷:۱۷ سرباز شیعه
+++++++++++++++++
۰۸ تیر ۹۵ ، ۱۸:۰۲ ✿شمیم زندگی✿
داغون شدم اماخب جای اون شهیدتوبهشته مابایدیه فکری به حال خودمون بکنیم...
۰۹ تیر ۹۵ ، ۰۳:۱۳ محمدباقر قنبری نصرآبادی
ان‌شاءالله من هم به جمع فدایی‌های اهل‌بیت بپیوندم.
از خدا می‌خوام.
زیاد هم می‌خوام.
برای رفقام هم می‌خوام.
۱۱ تیر ۹۵ ، ۰۰:۰۹ خانم الفــــ
الان  تا حدی می تونم بفهمم، که واقعا چقدر سخته..و چه ارزش و قیمتی داره ...
دمتتون گرم
عشق قیمت نداره  :(
منم بجه شهیدم یتیمی رو حس کردم ولی تا دنیا دنیاست همه عزیزانم وخودم فدای اهل بیت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">