رنـگــ خـدایــی

مــا را فــدائــیــانـ حــســیــنـ بــیــافــریــنـ
جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۰ ب.ظ

نواهنگ کبوترانه با نوای سیدرضا نریمانی

دلم رو شبیه کبوتر 

با دستام به سمتت هوا می کنم 

بازم تو خیالات فکر خودم 

یادی از تو و کربلا می کنم...

دریافت



نوشته شده توسط رنگ خدایے . . .
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دریافت کد گوشه نما
رنـگــ خـدایــی

خدای روزگار نوجوانی ما یک‌جوری بود که بالای همه‌ی نوشته‌های‌مان می‌نوشتیم: هوالمحبوب.
دلم برای آن خدا تنگ شده.

الهے، هم نشین از هم نشین رنگ
مے گیرد.خوشا آن که با تو هم نشین است..
صبْغَةَ اللَّهِ وَمَنْ أَحْسَنُ مِنْ اللَّهِ صِبْغَةً

دل باید بزرگ باشد. وقتی انسان هدف داشته باشد، هر جا باشد خوب است..

هَر کُجا تو با مَنی مَن خوش دِلَم
اَر بُوَد دَر کُنجِ چاهی مَنزِلَم..

پیام های کوتاه

رنـگــ خـدایــی

مــا را فــدائــیــانـ حــســیــنـ بــیــافــریــنـ

نواهنگ کبوترانه با نوای سیدرضا نریمانی

جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۰ ب.ظ

دلم رو شبیه کبوتر 

با دستام به سمتت هوا می کنم 

بازم تو خیالات فکر خودم 

یادی از تو و کربلا می کنم...

دریافت

۹۵/۰۳/۲۱ موافقین ۳ مخالفین ۰
رنگ خدایے . . .

نظرات  (۴)

امیری حسین و نعم الامیر...
بدجور هواییمون کرد!
ممنون الان دارم دانلودش میکنم
دلم تنگه بین الحرمینه...فقط عکساو نوحه های حسینوبین الحرمین همدم اشکای شبانمه...برام دعاکنیدیه بارم منه روسیاهوبه نوکری بپذیرن
من با این نماهنگ کربلام رو از امام رضا گرفتم.دمتون گرم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">