رنـگــ خـدایــی

مــا را فــدائــیــانـ حــســیــنـ بــیــافــریــنـ
شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۱ ق.ظ

یک ایده برای متاهل های حال و آینده :)


یه بار آقای قرائتی میگفتن وقتی که با همسرتون اختلاف نظر پیدا می کنید رجوع کنید به قرآن، مثلا اختلافتون سر اینه اول برید خونه مامان کدوم، قرآن باز کنید آیه را بخونید.
بعدشم دیگه هر چی که اون گفت که قرآن باز کرده، قبول کنید.

مثلا زن قران باز می کنه میگه قرآن میگه خونه مامان من...دیگه شمام قبول کنید،

حالا ما چند باری این روش استفاده کردیم خیلی خوب بود:

مثلا جمعه بود گفتیم خوب بریم تا بیرون شهر و برگردیم که نخوایم روزه بگیریم چون هم بی سحره شده بودیم هم حال هر دومون زیاد خوب نبود ولی از طرفی دلمونم می سوخت بخوایم بریم بیرون، من گفتم هر چی قرآن گفت، قران باز کردم آیه له دعوت الحق، اومد من با معنی خوندم و گفتم حالا یعنی چی کار کنیم، همسرم گفتن خب دیگه یعنی نریم چون خدا میگه این روزه دعوت منه☺️،

یا شب قدر همسرم میگفتن بمونیم تو خونه پای تلویزیون مراسم اجرا کنیم من میگفتم نه بریم هیئت تو جمع باشیم بهتره...خلاصه دوباره قرآن باز کردم معنی آیه این بود چارپایان را مسخر شما قرار دادیم تا بر اونها سوار بشید...من گفتم ببین خدا میگه ما ماشین براتون قرار دادیم تا سوارش بشید و برید هیئت😄، همسرم هم خندید و قبول کرد.

نکتش اینه که اون چیزی که به ترجمه نزدیک تره را برا خودتون تفسیر کنید و بعدشم دیگه با هم بحث نکنید...

⚠️ توجه کنید که این استخاره نیست
بلکه به نحوی راهنمایی طلبیدن از قرآنه ... اگر باور قلبی داشته باشید برای شما هم جواب میده.



نوشته شده توسط رنگ خدایے . . .
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دریافت کد گوشه نما
رنـگــ خـدایــی

خدای روزگار نوجوانی ما یک‌جوری بود که بالای همه‌ی نوشته‌های‌مان می‌نوشتیم: هوالمحبوب.
دلم برای آن خدا تنگ شده.

الهے، هم نشین از هم نشین رنگ
مے گیرد.خوشا آن که با تو هم نشین است..
صبْغَةَ اللَّهِ وَمَنْ أَحْسَنُ مِنْ اللَّهِ صِبْغَةً

دل باید بزرگ باشد. وقتی انسان هدف داشته باشد، هر جا باشد خوب است..

هَر کُجا تو با مَنی مَن خوش دِلَم
اَر بُوَد دَر کُنجِ چاهی مَنزِلَم..

پیام های کوتاه

رنـگــ خـدایــی

مــا را فــدائــیــانـ حــســیــنـ بــیــافــریــنـ

یک ایده برای متاهل های حال و آینده :)

شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۱ ق.ظ


یه بار آقای قرائتی میگفتن وقتی که با همسرتون اختلاف نظر پیدا می کنید رجوع کنید به قرآن، مثلا اختلافتون سر اینه اول برید خونه مامان کدوم، قرآن باز کنید آیه را بخونید.
بعدشم دیگه هر چی که اون گفت که قرآن باز کرده، قبول کنید.

مثلا زن قران باز می کنه میگه قرآن میگه خونه مامان من...دیگه شمام قبول کنید،

حالا ما چند باری این روش استفاده کردیم خیلی خوب بود:

مثلا جمعه بود گفتیم خوب بریم تا بیرون شهر و برگردیم که نخوایم روزه بگیریم چون هم بی سحره شده بودیم هم حال هر دومون زیاد خوب نبود ولی از طرفی دلمونم می سوخت بخوایم بریم بیرون، من گفتم هر چی قرآن گفت، قران باز کردم آیه له دعوت الحق، اومد من با معنی خوندم و گفتم حالا یعنی چی کار کنیم، همسرم گفتن خب دیگه یعنی نریم چون خدا میگه این روزه دعوت منه☺️،

یا شب قدر همسرم میگفتن بمونیم تو خونه پای تلویزیون مراسم اجرا کنیم من میگفتم نه بریم هیئت تو جمع باشیم بهتره...خلاصه دوباره قرآن باز کردم معنی آیه این بود چارپایان را مسخر شما قرار دادیم تا بر اونها سوار بشید...من گفتم ببین خدا میگه ما ماشین براتون قرار دادیم تا سوارش بشید و برید هیئت😄، همسرم هم خندید و قبول کرد.

نکتش اینه که اون چیزی که به ترجمه نزدیک تره را برا خودتون تفسیر کنید و بعدشم دیگه با هم بحث نکنید...

⚠️ توجه کنید که این استخاره نیست
بلکه به نحوی راهنمایی طلبیدن از قرآنه ... اگر باور قلبی داشته باشید برای شما هم جواب میده.

۹۵/۰۴/۱۲ موافقین ۷ مخالفین ۰
رنگ خدایے . . .

نظرات  (۲۱)

۱۲ تیر ۹۵ ، ۰۱:۰۱ نـــای دل
جالبه..

سر بزنید...
پاسخ:
بله :)
زدیم 
۱۲ تیر ۹۵ ، ۰۱:۰۴ یا فاطمة الزهراء
من گاهی این کار رو برای همین برم نرم ها انجام بدم ندم ها تشخیص خوب و خوبتر انجام میدم
پاسخ:
اگر نیت خالص باشه جواب میده :)
بسیار ایده جالبیه.
خود من در مواقع مختلف لستفاده کردم و خوب نتیجه گرفتم.
ولی خب همسرم خیلی کاری به این حرفها نداشت:(
پاسخ:
شما هم که حذف کردید!! 
چ جالب
پاسخ:
:)
شاید...
من متاهل نیستم!ولی تو مشکلات شخصی هم این روش خیلی جواب میده...


یاعلی 
پاسخ:
بله ان شاء الله که راه گشاست...
زیبا بود

پاسخ:
:) بعله
آخی چه جالب...من و دوستم سر بعضی چیزا مثلا قرآن باز میکردیم میگفتیم اگه اولین آیه که تو اون صفحه بود، شماره ش زوج بود حرف تو، اگه فرد بود حرف من:) 
پاسخ:
:)
۱۲ تیر ۹۵ ، ۰۲:۲۸ ـسیـــــــنـ ـجیمــ ـبـ
مشکل اینجاست که میشه تفسیر مختلف بعضا متضادی از یه آیه داشت
من شخصا تا به حال هر وقت برای دونستن نظر خدا در مورد کاری قرآن باز کردم چیزی نیومد که به نظرم به اون موضوع مرتبت باشه و یا من نتونستم ارتباطش بدم
ولی یه دیوان حافظ تو گوشیم دارم که فال هم میگیره با تفسیر؛ بعضی وقتا با اون استخاره میکنم که به نظرم بیشتر اوقات درست میگه
خیلی ممنون
راه کار خیلی جالب و کاربردی هستش.
اگه خدایی نکرده کارمون خواست به بحث بکشه، میریم قرآن باز میکنیم :)
ممنون از شما ^_^
پاسخ:
ان شاء الله که نمیشه
خواهش میکنم...
هعیییی :(
پاسخ:
چه دل پر دردی :)
۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۱:۵۳ طاهاعیان خوشمزه :)
عکس خیلی قشنگ بود :)
پاسخ:
چشماتون قشنگ میبینه :)
(: مادرحصارتکنولوژِ گیرکرده ایم لایک
پاسخ:
واقعا... :((
۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۴:۳۱ علی رحمانی پور
واقعا جالب بود برام
احسنت
پاسخ:
نظر لطف شماست...
۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۵:۰۶ رفیق خاموش
سلام علیکم

چقدر خوب  حتما ازاین  ایده ناب استفاده می کنیم :)
پاسخ:
علیکم السلام...
به سلامتی...
۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۸:۴۳ دریا _ گاه نوشته های من
خوبه منم گاهی امتحان کردم
پاسخ:
خوبه :)
چه روش جالبی :)
ما یک قرآنی داریم، میگن قرآن استخاره بهش ،بعد از رعایت یک سری آداب، باز میکنی ، بعد یک نفر که نمیدونم کیه یه تفسیر یک خطی نوشته پایین صفحه ، من چند باری ازون استفاده کردم و و واقعا اعتقاد داشتم و دارم بهش ، ولی یک بار به تفسیرش شک داشتم ولی به خوبی تعبیر کردم و کار خودم رو انجام دادم که به سختی پشیمون شدم ...
عه خیلیییی جالب و جدید بود
مرسی.
سلام
من مجردم ولی خب استفاده میکنم و خیلی هم اعتقاد دارم ولی فال گیری نمیشه؟آخه گفتن فال گیری با قران جایز نیست
جالب بود :)
ما مجردا درگیری ذهنیمون با خودمون از صدتا متاهل بدتره.
یادم باشه استفاده کنم.
ممنون
یاعلی
جواب سوال منو نمیدونین شما؟
فال گیری نمیشه؟
پاسخ:
نه برادر...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">