رنـگــ خـدایــی

مــا را فــدائــیــانـ حــســیــنـ بــیــافــریــنـ
جمعه, ۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۲۳ ق.ظ

آقا سید ما...

استادی دارم که حتی نمیدونه لایک کردن چیه؟ 

فکر نمیکنم یک بار هم حتی یه صفحه ی اینترنتی رو با دست خودش باز کرده باشه. 

ما فکر کردیم همه ی دنیا توی فضای مجازی خلاصه میشه. ولی دنیای اون با ما خیلی فرق میکنه...

ولی این آقا هیچ وقت از ما عقب نبوده بلکه همیشه جلو بوده و ما باید میدویدیم تا بهش برسیم!

صفای باطنش، خلوصش، عشقش به خانواده اش، نمازاش،قرائت قرآنش، دین داریش اینقدر خوبه که یه جایی که میشینه، واقعا فیوضاتش فوران میکنه، نمیتونی ازش دل بکنی...

دلم میخواد به همه بشناسونمش که این آقا کیه ولی فعلا نمیشه...

سحر داشتم فکر می کردم به روزایی که میخواست از پیشمون بره، یادم اومد به حرف هاش. یادم اومد به روزی که رفت و رسما نابود شدم. همیشه میگفت این دنیا بالاخره جدایی هم به دنبال داره. ولی ما گوش نمیدادیم و روز به روز عشقمون نسبت بهش بیشتر میشد. ولی رفت... هر چند که الان هم در ارتباطیم ولی در حضورش بودن لذت دبگه ای داشت...

یادم میاد به جلسات قرآنش، به پارک رفتن هامون، با پیاده روی رفتن هامون، به قهر کردنای خودم باهاش... هعی کجای سید من :(

قبلا وقتی دلم براش تنگ میشد رسما بهش میگفتم ولی الان دیگه باید بیایم اینجا بنویسم براش که آقا دلم تنگ شده برات...(البته الان پیامش دادم گفدم :))

گاهی که کج میرم! زنگ میزنه موتورم رو میکنه! یعنی عاشق اینم که حالم رو بگیره! چون یقین دارم خیر آدم رو میخواد. 



نوشته شده توسط رنگ خدایے . . .
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دریافت کد گوشه نما
رنـگــ خـدایــی

خدای روزگار نوجوانی ما یک‌جوری بود که بالای همه‌ی نوشته‌های‌مان می‌نوشتیم: هوالمحبوب.
دلم برای آن خدا تنگ شده.

الهے، هم نشین از هم نشین رنگ
مے گیرد.خوشا آن که با تو هم نشین است..
صبْغَةَ اللَّهِ وَمَنْ أَحْسَنُ مِنْ اللَّهِ صِبْغَةً

دل باید بزرگ باشد. وقتی انسان هدف داشته باشد، هر جا باشد خوب است..

هَر کُجا تو با مَنی مَن خوش دِلَم
اَر بُوَد دَر کُنجِ چاهی مَنزِلَم..

پیام های کوتاه

رنـگــ خـدایــی

مــا را فــدائــیــانـ حــســیــنـ بــیــافــریــنـ

آقا سید ما...

جمعه, ۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۲۳ ق.ظ

استادی دارم که حتی نمیدونه لایک کردن چیه؟ 

فکر نمیکنم یک بار هم حتی یه صفحه ی اینترنتی رو با دست خودش باز کرده باشه. 

ما فکر کردیم همه ی دنیا توی فضای مجازی خلاصه میشه. ولی دنیای اون با ما خیلی فرق میکنه...

ولی این آقا هیچ وقت از ما عقب نبوده بلکه همیشه جلو بوده و ما باید میدویدیم تا بهش برسیم!

صفای باطنش، خلوصش، عشقش به خانواده اش، نمازاش،قرائت قرآنش، دین داریش اینقدر خوبه که یه جایی که میشینه، واقعا فیوضاتش فوران میکنه، نمیتونی ازش دل بکنی...

دلم میخواد به همه بشناسونمش که این آقا کیه ولی فعلا نمیشه...

سحر داشتم فکر می کردم به روزایی که میخواست از پیشمون بره، یادم اومد به حرف هاش. یادم اومد به روزی که رفت و رسما نابود شدم. همیشه میگفت این دنیا بالاخره جدایی هم به دنبال داره. ولی ما گوش نمیدادیم و روز به روز عشقمون نسبت بهش بیشتر میشد. ولی رفت... هر چند که الان هم در ارتباطیم ولی در حضورش بودن لذت دبگه ای داشت...

یادم میاد به جلسات قرآنش، به پارک رفتن هامون، با پیاده روی رفتن هامون، به قهر کردنای خودم باهاش... هعی کجای سید من :(

قبلا وقتی دلم براش تنگ میشد رسما بهش میگفتم ولی الان دیگه باید بیایم اینجا بنویسم براش که آقا دلم تنگ شده برات...(البته الان پیامش دادم گفدم :))

گاهی که کج میرم! زنگ میزنه موتورم رو میکنه! یعنی عاشق اینم که حالم رو بگیره! چون یقین دارم خیر آدم رو میخواد. 

۹۵/۰۴/۰۴ موافقین ۴ مخالفین ۰
رنگ خدایے . . .

نظرات  (۷)

۰۴ تیر ۹۵ ، ۱۵:۴۳ من انقلابی ام
بسیار عالی
۰۶ تیر ۹۵ ، ۰۸:۵۹ بانوی دی ماه
چه استاد خوبی حدا حفظشون کنه
خدا نگهداره
۰۶ تیر ۹۵ ، ۱۷:۳۰ دلقــ ــک
چه استاد خوبی :)
کم پیدا میشن از این استادا :))
۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۴:۴۷ سرباز جامانده
کاش تعدادشون زیاد بود.
پاسخ:
هستند، باید گشت و پیدا کرد...
۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۹:۴۴ امیرمحمد ولیان
خداحفظشون کنه
هم استاد و هم شما رو
سلام..
ای کاش معرفیشون میکردید..

همه اینها..
آدمای خوبی که باهاشون آشنامیشوی..دل میبندی...
جاهاومکانهای خوبی که میروی..
همش به لطف آقا صاحب الزمان است.....
روحی له الفدا.....
یامهدی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">