رنـگــ خـدایــی

مــا را فــدائــیــانـ حــســیــنـ بــیــافــریــنـ
چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۰۶ ق.ظ

تولد عید شما مبارک :) یه ایده ی متاهلی ناب:)

آقا پاشید پاشید برید شیرینی بخرید گل بخرید برید عید دیدنی دیگه :) بریم سر چهارتا اقوام رو بزنیم!! اوه! خراب کردم :) بریم یه سری بهشون بزنیم :) از چه نشسته ای، ای بلاگی؟ :) عایا شما هم از بی پولی رنج میبرید؟ آیا نمی توانید گل بخرید؟ ما به شما گل های پارک و سر بلوار را معرفی میکنیم. :) آخه مگه یه شاخه گل چقدر قیمت داره؟ اگر ما هی خسیس بازی در بیاریم، باور کنید خدا هم خسیس بازی در میاره ها. تا خرج نکنی، خرجت نمیکنند (دو کلمه هم از مادرعروس)  

متاهلای عزیز این کارو که میگم بکنید خیلی حال میده! اثرش فوق العاه اس...

یه دونه گل بردارید پرپرش کنید (در حین پر پر کردن بگید دوستم داره دوستم نداره هه) بعد گلبرگ ها رو بزارید زیر آفتاب گیر ماشین. بعد خانمتون رو سوار ماشین کنید و به یک بهانه ای ازش بخواه که آفتاب گیر رو بده پایین! وقتی آفتاب گیر رو میده پایین گلبرگ ها از اون بالا مثه آبشار میریزه پاین و خانمت بعد از ترسیدن کلی ذوووووووووق میکنه. خانم های متاهل این کارو نکنیداااا! چون یهو شوهرِ جان در حال رانندگیه و درسر میشه تازه! تازهههههه ما مرداها اعصاب نداریم :)))  البته خانم ها هم میتونن انجام بدن. اصلا مجردها برای پدر مادرهاتون انجام بدین :) 


یا صاحب الزمان

ای انبیا بـه درگـه شاهـانه ات مقیم
من سائل سرای شما هستم از قدیم

ما یک هزاره بی رخ ماه تو روزه ایم
«عید سعید فطر» منی «ایُّهاالْکریم»

#عماد_بهرامی



نوشته شده توسط رنگ خدایے . . .
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دریافت کد گوشه نما
رنـگــ خـدایــی

خدای روزگار نوجوانی ما یک‌جوری بود که بالای همه‌ی نوشته‌های‌مان می‌نوشتیم: هوالمحبوب.
دلم برای آن خدا تنگ شده.

الهے، هم نشین از هم نشین رنگ
مے گیرد.خوشا آن که با تو هم نشین است..
صبْغَةَ اللَّهِ وَمَنْ أَحْسَنُ مِنْ اللَّهِ صِبْغَةً

دل باید بزرگ باشد. وقتی انسان هدف داشته باشد، هر جا باشد خوب است..

هَر کُجا تو با مَنی مَن خوش دِلَم
اَر بُوَد دَر کُنجِ چاهی مَنزِلَم..

پیام های کوتاه

رنـگــ خـدایــی

مــا را فــدائــیــانـ حــســیــنـ بــیــافــریــنـ

تولد عید شما مبارک :) یه ایده ی متاهلی ناب:)

چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۰۶ ق.ظ

آقا پاشید پاشید برید شیرینی بخرید گل بخرید برید عید دیدنی دیگه :) بریم سر چهارتا اقوام رو بزنیم!! اوه! خراب کردم :) بریم یه سری بهشون بزنیم :) از چه نشسته ای، ای بلاگی؟ :) عایا شما هم از بی پولی رنج میبرید؟ آیا نمی توانید گل بخرید؟ ما به شما گل های پارک و سر بلوار را معرفی میکنیم. :) آخه مگه یه شاخه گل چقدر قیمت داره؟ اگر ما هی خسیس بازی در بیاریم، باور کنید خدا هم خسیس بازی در میاره ها. تا خرج نکنی، خرجت نمیکنند (دو کلمه هم از مادرعروس)  

متاهلای عزیز این کارو که میگم بکنید خیلی حال میده! اثرش فوق العاه اس...

یه دونه گل بردارید پرپرش کنید (در حین پر پر کردن بگید دوستم داره دوستم نداره هه) بعد گلبرگ ها رو بزارید زیر آفتاب گیر ماشین. بعد خانمتون رو سوار ماشین کنید و به یک بهانه ای ازش بخواه که آفتاب گیر رو بده پایین! وقتی آفتاب گیر رو میده پایین گلبرگ ها از اون بالا مثه آبشار میریزه پاین و خانمت بعد از ترسیدن کلی ذوووووووووق میکنه. خانم های متاهل این کارو نکنیداااا! چون یهو شوهرِ جان در حال رانندگیه و درسر میشه تازه! تازهههههه ما مرداها اعصاب نداریم :)))  البته خانم ها هم میتونن انجام بدن. اصلا مجردها برای پدر مادرهاتون انجام بدین :) 


یا صاحب الزمان

ای انبیا بـه درگـه شاهـانه ات مقیم
من سائل سرای شما هستم از قدیم

ما یک هزاره بی رخ ماه تو روزه ایم
«عید سعید فطر» منی «ایُّهاالْکریم»

#عماد_بهرامی

۹۵/۰۴/۱۶ موافقین ۸ مخالفین ۰
رنگ خدایے . . .

نظرات  (۲۹)

ایده ی خیلی قشنگی بود
ولی اگه آقامون میخوندشو عملیش میکرد قشنگتر میشد😄
۱۶ تیر ۹۵ ، ۰۹:۱۱ سربازکوچولو ...
سلام.عیدتون مبارک
چه کار باحالی.ممنون ایده ی خوبی بود برا خوشحال کردن پدرمادرامون:)
ممنون.
یاعلی
۱۶ تیر ۹۵ ، ۰۹:۵۵ ـسیـــــــنـ ـجیمــ ـبـ
ایده ی جالبی بود :)


۱۶ تیر ۹۵ ، ۱۰:۰۸ دریا _ گاه نوشته های من

چه ایده زیبایی

عیدتون مبارک!

عخخخخخخخخخی:)
بابا یه کم ایده های مجردی هم بدین خب:|
من بعضی صفحه ها رو ذخیره میکنم که بعدا بدم نیمه گمشده بخونه
این صفحه رو هم باید ذخیره کنم که بعدا بدم بخونن دیییییی:
چشم و گوشم باز شد:| همش تقصیر شماست دی:
۱۶ تیر ۹۵ ، ۱۳:۱۳ محمدباقر قنبری نصرآبادی
نوش جانتان این همه انرژی و طراوت!
عیدتان مبارک
سلام عید فطر شما مبارک
:)
امیدوارم نماز روزه هاتون مورد قبول خداوند قرار گرفته باشد

عید شما مبارک
طاعات و عباداتتون قبول حق
۱۶ تیر ۹۵ ، ۱۴:۴۰ علی رحمانی پور
سلام عیدت مبارک داداش
ایده جالبیه انصافا
چهجوری کشفش کردی ؟؟؟؟؟؟؟
راستشو بگو کار خودته تنهایی یا یاد گرفتی از جایی ؟؟؟؟؟؟؟
عجب ایده ای حیف ما خانمیم خخخ
عیدتون مبارک
نیست در شهر نگاری که ...
هعیییی

۱۶ تیر ۹۵ ، ۱۶:۱۲ محمدرضا .....
سلام عیدتون مبارک
ولی آخه الان سر ظهری تو این گرما گل إز کوجا پیدا کنم؟!
آهان باید برم آسکی مامانم از تو باغچه شون ی گل بچینم برای عروس خانومشون
ممنون از ایده تون
اینا میگن بچه زرنگ اصفونی بالاخره همشهری خودمونی دیگه...
ایده خوبیه:)
بیشتر به خاطر اون ترسه البته:دی
۱۶ تیر ۹۵ ، ۱۸:۵۳ دلقــ ــک
چه ایده ی قشنگی :)
عید مبارک
۱۷ تیر ۹۵ ، ۰۰:۰۳ رفیق خاموش
تولد عید شمام مبارک

ممنون بابت ایده :)
۱۷ تیر ۹۵ ، ۰۰:۵۰ علی رضا عظیمی راد
سلام
خیلی هم عالی
۱۷ تیر ۹۵ ، ۱۱:۲۴ ✿شمیم زندگی✿
عیدتون مبارک:)
به به چه ایده ی قشنگی بود.
پساپس عیدتون مبارک.نماز و روزه تون قبول.
سال خوبی داشته باشید.:)
من دوس دارم این ایده رو


ولی خودم ماشین ندارم... زنم ندارم... بابامم اصلا اعصاب این چیزا رو نداره ماشینش کثیف بشه نفخ صور میشه :)))
۱۷ تیر ۹۵ ، ۲۱:۵۹ طاهاعیان خوشمزه :)
مبارک :)))
سلام.عیدتون مبارک.
سلام شما رو به خوندن اخرین پست وبلاگم(یه درد و دل ساده) دعوت میکنم.
پیشاپیش ممنون از حضورتون
یاعلی
 for U +    :)
۲۱ تیر ۹۵ ، ۱۷:۳۰ مرتضی تقی زاده خسرویّه
اگه خرج نکنی خرجت نمی کنن، چه تهدید آمیز خخخخخخخخخ
۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۹:۳۶ خادم الحسین
سلام
دنبالتون کردم
خیلی وب خوبی دارید
به منم سر بزنید
۲۳ تیر ۹۵ ، ۰۰:۵۲ تُــربــچِــه :)
عکس چه نازه
۲۴ تیر ۹۵ ، ۲۳:۰۵ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
شما خودتونم پیادش کردین؟
راستی این عکس مال پیاده سازی خودتونه یا از جایی برداشتین؟
پاسخ:
بله پیادش کردم :) 

بله از خودمه
من پیادش میکنم -ایده جالبی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">