رنـگــ خـدایــی

مــا را فــدائــیــانـ حــســیــنـ بــیــافــریــنـ
يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۵۴ ق.ظ

خدایا شفام بده :(

خدایا فقط خودت دردم رو میدونی ولاغیر

الهی ببین دردم رو به حق الحسین

الهی ببین گناهم رو به حق الحسین

الهی ببین که راحت گناه می کنم و حیا نمی کنم

خدایا شفا که نمیدی :(( لااقل ببرم که بفهمم بیش از این در محضرت گناه نمی کنم

به خودت قسم خسته شدم، نابود شدم، سوختم..

خدایا میشنوی؟ 

سیل گنه برد مراااااا :(((((((((

وای بر این بندگیم 

مرگ بر این زندگی ام 

خدا خدا خدا :((((

از گنه دم  به دمم آتش طوفنده شدم
هم شدم از توبه خجل، هم زتو شرمنده شدم
صاحب من! خالق من! داور من! یاور من!
حیف تو را داشتم و غیر تو را بنده شدم



نوشته شده توسط رنگ خدایے . . .
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دریافت کد گوشه نما
رنـگــ خـدایــی

خدای روزگار نوجوانی ما یک‌جوری بود که بالای همه‌ی نوشته‌های‌مان می‌نوشتیم: هوالمحبوب.
دلم برای آن خدا تنگ شده.

الهے، هم نشین از هم نشین رنگ
مے گیرد.خوشا آن که با تو هم نشین است..
صبْغَةَ اللَّهِ وَمَنْ أَحْسَنُ مِنْ اللَّهِ صِبْغَةً

دل باید بزرگ باشد. وقتی انسان هدف داشته باشد، هر جا باشد خوب است..

هَر کُجا تو با مَنی مَن خوش دِلَم
اَر بُوَد دَر کُنجِ چاهی مَنزِلَم..

پیام های کوتاه

رنـگــ خـدایــی

مــا را فــدائــیــانـ حــســیــنـ بــیــافــریــنـ

خدایا شفام بده :(

يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۵۴ ق.ظ

خدایا فقط خودت دردم رو میدونی ولاغیر

الهی ببین دردم رو به حق الحسین

الهی ببین گناهم رو به حق الحسین

الهی ببین که راحت گناه می کنم و حیا نمی کنم

خدایا شفا که نمیدی :(( لااقل ببرم که بفهمم بیش از این در محضرت گناه نمی کنم

به خودت قسم خسته شدم، نابود شدم، سوختم..

خدایا میشنوی؟ 

سیل گنه برد مراااااا :(((((((((

وای بر این بندگیم 

مرگ بر این زندگی ام 

خدا خدا خدا :((((

از گنه دم  به دمم آتش طوفنده شدم
هم شدم از توبه خجل، هم زتو شرمنده شدم
صاحب من! خالق من! داور من! یاور من!
حیف تو را داشتم و غیر تو را بنده شدم

۹۵/۰۳/۲۳ موافقین ۷ مخالفین ۰
رنگ خدایے . . .

نظرات  (۶)

:(((((
۲۳ خرداد ۹۵ ، ۰۹:۳۱ مرتضی زمانی
حیف تو را داشتم و غیر تو را بنده شدم .
هزار بار هم تکرار شود لطافت و تاثیرش را دارد
ممنون از حماتتون
۲۳ خرداد ۹۵ ، ۰۹:۳۷ مرتضی زمانی
خدای روزگار نوجوانی ما یک‌جوری بود که بالای همه‌ی نوشته‌های‌مان می‌نوشتیم: هوالمحبوب.
دلم برای آن خدا تنگ شده.

الهے، هم نشین از هم نشین رنگ
مے گیرد.خوشا آن که با تو هم نشین است..
صبْغَةَ اللَّهِ وَمَنْ أَحْسَنُ مِنْ اللَّهِ صِبْغَةً

دل باید بزرگ باشد. وقتی انسان هدف داشته باشد، هر جا باشد خوب است..

هَر کُجا تو با مَنی مَن خوش دِلَم
اَر بُوَد دَر کُنجِ چاهی مَنزِلَم..

این متن و سر تیتر وبلاگتون هم خیلی به دلم نشست بقول امروزی ها لایک مثبتت با خدا همسنگر

راستی یه چیزی



.

.

.

.

.

.

مواظب خودت باش دادا



شاید اگه بمونیم بیشتر گناه کنیم، اما شایدم توبه کنیم و آخرتمونو بسازیم
من همیشه دعا میکردم سریعتر بمیرم. اما... احساس میکنم این درخواست ناشکریه. چون خدا برای ما راه باقی گذاشته و هیچ وقت درای رحمتشو رومون نبسته که حالا ما بخوایم اینجوری بریم
:)
۲۴ خرداد ۹۵ ، ۰۲:۲۰ amirmohammad mirbabaei
از دو بیت شعر آخر خوشم اومد....

لایک
شعرپایین مطلبتون عالی بود...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">