رنـگــ خـدایــی

مــا را فــدائــیــانـ حــســیــنـ بــیــافــریــنـ
يكشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۵۳ ب.ظ

شور مدافع حرمی

شور مدافع حرمی سید رضا نریمانی...

دلم یه جوریه ولی پر از صبوریه 

چقدر شهید دارن، میارن از تو سوریه :(

منم باید برم، آره برم سرم بره

نزارم هیچ حرومی طرف حرم بره 

دریافت



نوشته شده توسط رنگ خدایے . . .
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دریافت کد گوشه نما
رنـگــ خـدایــی

خدای روزگار نوجوانی ما یک‌جوری بود که بالای همه‌ی نوشته‌های‌مان می‌نوشتیم: هوالمحبوب.
دلم برای آن خدا تنگ شده.

الهے، هم نشین از هم نشین رنگ
مے گیرد.خوشا آن که با تو هم نشین است..
صبْغَةَ اللَّهِ وَمَنْ أَحْسَنُ مِنْ اللَّهِ صِبْغَةً

دل باید بزرگ باشد. وقتی انسان هدف داشته باشد، هر جا باشد خوب است..

هَر کُجا تو با مَنی مَن خوش دِلَم
اَر بُوَد دَر کُنجِ چاهی مَنزِلَم..

پیام های کوتاه

رنـگــ خـدایــی

مــا را فــدائــیــانـ حــســیــنـ بــیــافــریــنـ

شور مدافع حرمی

يكشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۵۳ ب.ظ

شور مدافع حرمی سید رضا نریمانی...

دلم یه جوریه ولی پر از صبوریه 

چقدر شهید دارن، میارن از تو سوریه :(

منم باید برم، آره برم سرم بره

نزارم هیچ حرومی طرف حرم بره 

دریافت

۹۴/۱۲/۰۲ موافقین ۱۰ مخالفین ۰
رنگ خدایے . . .

نظرات  (۶۵)

۰۲ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۰۱ سربازکوچولو ...
انشالله آخر عاقبتتون شهادت
۰۲ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۱۴ رایحه بانو
+++++++
۰۳ اسفند ۹۴ ، ۰۹:۱۳ چشم به راهم ...
ممنون...
۰۳ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۳۱ خواندنی ها
تشکر از شما دوست عزیز
اجرکم عند الله

خیلی زیبا ...

تشکر
بخاطر امیر صاحب علم
منو ببر برا دفاع از حرم...
۰۶ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۰۹ خیزش تی وی | KhizeshTv
ممنون
۰۶ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۲۰ فاطمه نظری
..................)
۰۷ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۴۹ تُــربــچِــه :)
:)
سلام عالی بود ایکاش پیشوازایرانسل هم داشت 

به من سر بزنید
دو روزه صبح و شب دارم این مداحی رو گوش میدم ...
سلام خداقوت 
زیبا بود 
منتظرحضورونظرات زیبای شما هستیم.
معبر شهدا را با دنبال کردن خود حامی باشید.
اللهم عجل لولیک الفرج
۱۵ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۰۵ انشالله سرباز حرم
خدا خیرتون بده عالی بود
پس کی صدا میکنن ما هم بریم 
ممنون از شما
التماس دعا 
سلام خیلی خیلی ممنونم


باسلام خیییییییییییلی عالییییییییی .انشالله خدا شهادت قسمت سید رضا کنه.اجرکم عندالله
التماس دعای شهادت
یا زهرا
فوق العاده ست یکی از بهترین مداحی هایی که گوش دادم
عالی بود خدا این حال و هوا رو ازمون  نگیره 
منم یه مادرم 
پسرمو دوسش دارم.....
جگرم رو سوزوند
بسیارعالی بود.
منم دوست دارم برم از حرم دفاع کنم ولی نمیشه دعا کنید درست بشه
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۰۹:۱۵ در حسرت شهادت
کلنا عباسک یا زینب(س)
در باغ شهادت باز باز است.
خدایا به حق حضرت زینب شهادت در رکاب ولایت رو نصیب آرزومنداش بکن
اللهم الرزقنا شهادت
خانوم جون بچه های دادشت سیدالشهدا بزار اسم منم توی این شهیدان مدافعان حرم باشه
عاااااااالی بود خدا خیرتون بده اجرت مداح و شمایی که اینو تو وبلاگ گذاشتید با سیدالشهدا
خدا کنه. مهمون توفیق شهادت پای رکاب امام زمان عج را داشته باشیم 
ان شاء الله شهید بشید
عالی
منم باید برم😔 دلم میخواد بره 
خدایا چی میشه منم تو این راه سهمی داشته باشم. خدایا شهادت چه راه میانبریه برای رسیدن به تو.. خدایا منا تو این راه قرار بده.
کاش ازدواج نکرده بودم و الان اختیارم دست خودم بود بی بی جان 
بطلب منم بیام حرم بشم مدافع حرم شهید راه حرم 
من تازه از سوریه اومدم خیلی ممنون از شما دعا کنید برامون
مگه مدافعان حرم زن وبچه ندارن؟؟؟؟؟
پاسخ:
ینی چی؟!
بخدا قسم این مدافعان حرم ابروی اسلام و قرآنن آبروی رهبر عزیزمونن

بی بی جان بدون تمام جونای ایران برای حرمت جون میدن اگه خدا امام زمانو بفرسته چه ها کنیم براش ما آماده ایم خدایا بفرست
اجرک الله ......
طبق روال عادی  خیلی عالی
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۲۳ منصوره خانوم
چرا نمیزارن زن ها هم مدافع حرم شن ای خدااا
۰۳ تیر ۹۵ ، ۱۰:۰۸ سرباز زینب
بسیار عالی بود بسیار عالی.
۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۷:۱۳ هادی حاجیان
عالی فداتون
سلام
خیلی زیبا بود خیلیییی
اللهم الرزقنا شهاده😢
پاسخ:
سلام التماس دعا...
خدا خیرت بده . خیلی عالیه.
تو رو به این شبهای عزیز قدر از شما میخوام دعا کنید که قسمت ما هم بشه بریم برای دفاع از حرم ، از اربعین آقا امام حسین (ع) که کربلا رفتم میخوام برم برای دفاع از حرم  ولی جور نمیاد ،دل کندن از فرزند یک ساله ام ( امیر رضا ) کمی سخته ولی بانو زینب واجب تر از هر چیزیه . انشاءالله شهادت قسمت مون بشه . التماس دعا
۰۸ تیر ۹۵ ، ۱۱:۵۶ هاشمی.لامرد
فوق العاده

Awli bod dasteton dard nakone...ajreton ba khoda enshaallah
واقعاعالیه😥اجرتون باحضرت زینب
بی بی جان 
بطلب منم بیام حرم بشم مدافع حرم شهید راه حرم 
منم یه عاشقم قلبم پیششه باهاش آرزوها دارم میخوام بشه پدر بچه هام اگه یه روز نباشه دیونه میشم 
ولی میخواد بره ...
نه میتونم بگم برو نه میتونم بگم نرو میسپارم به خودت بی بی جان😢
حال این روزامو خودت میدونی ولی هرچی صلاحته همون شه 
راضیم به رضات...
سلام خیلی خیلی ممنون عالی بود...
برادرهاواقعا خوش به سعادتتون
همیشه براتون دعامیکنیم
کاش قسمت ماهم میشد...
ماشالله ماشالله ماشالله

سبحان الله سبحان الله سبحان الله

بسیار زیبا بود خدا به شما و همه عزیزان سلامتی عطا کنه
آخر و عاقبت هممون شهادت خالصانه در راه خدا. ان شاالله
سلام کداهنگ پیشواز دلم یه جوریه چی هسلام اجرتون بابی بی زینب بی بی رقیه کاش منم میتونستم برم دلم خیلی هوایه حرم کرده
پاسخ:
سلام 
تا جایی که میدونم، آهنگ پیشوازش موجود نیست...
عالیه بهترین مداحی                                   انشا اله شهادت

۲۵ مهر ۹۵ ، ۰۱:۴۲ منم باید برم
عالیه
۲۵ مهر ۹۵ ، ۰۵:۳۰ دروغ گو دشمن خداس
با سلام و ممنون
صدای زیبایی داره منو یاد جنگ های دفاع مقدس میندازه
 از خدا میخام خدا عاقبت هممونو  به خیر کنه

شهادت باید قسمتمون بشه زوری نیس
سلام
منم خیلی دوست داشتم میشدبرم   سوریه ،خوش به حال اونایی که رفتن و شهید شدن خیلی تلاش کردم  برم ،ولی نشد
سلام خدا میشه منم برم خدا خدا ...............................................
سلام به شما مدافعان حرم 
۱۰ آبان ۹۵ ، ۲۲:۳۵ زهرا کوچولوی بابا
همراه اول آهنگ پیشوازش رو داره- برید تو سایتش

حسین آقام آقام حسین آقام آقام آقام

منو یکم ببین سینه زنیمو هم ببین
ببین که خیس شدم عرق نوکریمه این

دلم یه جوریه ولی پر از صبوریه
چقدر شهید دارن میارن از تو سوریه

منم باید برم آره برم سرم بره
نذارم هیچ حرومی طرف حرم بره

یه روزیم بیاد نفس آخرم بره
حسین آقام آقام حسین آقام آقام آقام

یه دست گل دارم برای این حرم میدم
گلم که چیزی نیست برا حرم سرم میدم

برای قربونی اسماعیلو میدم به عشق
خودم با بچه هام فدای بانوی دمشق

منم یه مادرم پسرمو دوسش دارم
ولی جوونمو به دست بی بی میسپارم

بی بی قبول کنه بشه مدافع حرم
حسین آقام آقام حسین آقام آقام آقام

اونا که از جنون یه کلمه نفهمیدن
شبیه شامیا به گریه هام میخندیدن

کنایه میزنن دلمو میسوزنن و
میخوان با حرفاشون خالی کنن دل منو

قسم به اون بدن که چیدنش روی حصیر
منم شبیه اون عقیله ای که شد اسیر

به غیر زیبایی نمی بینم تو این مسیر
حسین آقام آقام حسین آقام آقام آقام

ای سایه ی سرم تا که تو رفتی همسرم
همش بهونه ی تو رو میگیره دخترم

به جای لالایی روضه براش میخونمو
دم بابا باباش داره میگیره جونمو

گناه دخترم چی بوده که بابا ندید
گلم بابا میخواد جواب ناله شو بدید

فقط رقیه جون صدای بچمو شنید
حسین آقام آقام حسین آقام آقام آقام

 

ایشالا قسمت هممون شهادت تو راه بی بی
دلم یجوریه...
واقعا عالی بود .اجرتون با سیدالشهدا...التماس دعا
۰۹ آذر ۹۵ ، ۰۰:۱۰ مدافع وطن
دارم میرم  برام دعا کنید 
خیلی عالی واقعا مرسی 
۱۲ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۰۵ یه بسیجی کوچبک
ایول دمتون گرم خیلی روحیه دادین کیف کردم 

💖💖💖💖

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">