رنـگــ خـدایــی

مــا را فــدائــیــانـ حــســیــنـ بــیــافــریــنـ
شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۳۶ ق.ظ

شور مدافع حرمی برادر نریمانی

میگفت میخوام برم بشم فدای زینب 

یه عمره که شنیدم از غم های زینب

همیشه نون و نمک سفرشو خوردم 

حالا باید بشم، سپر بلای زینب

نمردم، که ذره ای به ساحت بی بی بشه اهانت

پا به رکاب زینبم تا مقصد شهادت

دریافت



نوشته شده توسط رنگ خدایے . . .
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دریافت کد گوشه نما
رنـگــ خـدایــی

خدای روزگار نوجوانی ما یک‌جوری بود که بالای همه‌ی نوشته‌های‌مان می‌نوشتیم: هوالمحبوب.
دلم برای آن خدا تنگ شده.

الهے، هم نشین از هم نشین رنگ
مے گیرد.خوشا آن که با تو هم نشین است..
صبْغَةَ اللَّهِ وَمَنْ أَحْسَنُ مِنْ اللَّهِ صِبْغَةً

دل باید بزرگ باشد. وقتی انسان هدف داشته باشد، هر جا باشد خوب است..

هَر کُجا تو با مَنی مَن خوش دِلَم
اَر بُوَد دَر کُنجِ چاهی مَنزِلَم..

پیام های کوتاه

رنـگــ خـدایــی

مــا را فــدائــیــانـ حــســیــنـ بــیــافــریــنـ

شور مدافع حرمی برادر نریمانی

شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۳۶ ق.ظ

میگفت میخوام برم بشم فدای زینب 

یه عمره که شنیدم از غم های زینب

همیشه نون و نمک سفرشو خوردم 

حالا باید بشم، سپر بلای زینب

نمردم، که ذره ای به ساحت بی بی بشه اهانت

پا به رکاب زینبم تا مقصد شهادت

دریافت

نظرات  (۷)

۱۵ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۴۴ سرباز امام خامنه ای
عشق در دمشق

من از عشق تو تا دمشق کشیده شدم
و تو از ترس به برلین گریختی
من مدافع شده بودم
تو معشوقه ی یک مهاجر افغان در صف نان

و حالا هر دو می جنگیم
من برای بکارت دمشق از جنگ جویان ریاض
تو از حقارت روزهای بی سرانجامت در سرزمینی بیگانه

و سرانجام
 مرا  داعش خواهد کشت
و تو نیز
  بی هیچ مدافعی 
فتح می شوی در هجوم آواره ی افغان ،
هر چند وصیت کرده ام
که بعد از مرگ
جنگ در ریاض باشد
و مزار من در صف نان مهاجران گرسنه ی برلین

برگرفته از chakamehsora.blog.ir
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۳۱ خیزش تی وی | KhizeshTv
سلام.
آیا امکانش هست که عکس بالای وبلاگتون رو برام بفرستید؟
قبلا ازتون تشکر می کنم
احسنت دوست گرامی خیلی زیبا مارو هوایی کردی

انشاءالله ما هم بشیم فدایی زینب..
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۲۶ سربازکوچولو ...
خیلی زیباست اجرتون به عمه سادات
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۵۴ خواندنی ها
خیلی زیبا بودممنون دوست من
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۲۹ رایحه بانو
+++++++++++++++++++++
۱۹ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۲۰ فاطمه نظری
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">