رنـگــ خـدایــی

مــا را فــدائــیــانـ حــســیــنـ بــیــافــریــنـ
جمعه, ۱۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۵ ق.ظ

مداحی برای دختران مدافعان حرم/ تمام دنیا دیگه اینو میدونن که دخترا اکثرشون بابایی ان

مداحی برادر سید رضا نریمانی برای دختران مدافعان حرم 

...از دست ندید این مداحی رو...

یه پلاک با یه ساک، میبینی که همین دو قلم پیش ما مونده 

رفقات اومدن، چرا پس باباییم توی سوریه جا مونده...

دو تا لقمه کنار، میزارم، اومدی بخوریم با همدیگه

نزار روی دلم بمونه رَدِ غصمه و ماتم و غم دیگه

بابایی بیا خستم دیگه... :(((

دریافت

برای دانلود با کیفیت بیشتر کلیک کنید



نوشته شده توسط رنگ خدایے . . .
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دریافت کد گوشه نما
رنـگــ خـدایــی

خدای روزگار نوجوانی ما یک‌جوری بود که بالای همه‌ی نوشته‌های‌مان می‌نوشتیم: هوالمحبوب.
دلم برای آن خدا تنگ شده.

الهے، هم نشین از هم نشین رنگ
مے گیرد.خوشا آن که با تو هم نشین است..
صبْغَةَ اللَّهِ وَمَنْ أَحْسَنُ مِنْ اللَّهِ صِبْغَةً

دل باید بزرگ باشد. وقتی انسان هدف داشته باشد، هر جا باشد خوب است..

هَر کُجا تو با مَنی مَن خوش دِلَم
اَر بُوَد دَر کُنجِ چاهی مَنزِلَم..

پیام های کوتاه

رنـگــ خـدایــی

مــا را فــدائــیــانـ حــســیــنـ بــیــافــریــنـ

مداحی برادر سید رضا نریمانی برای دختران مدافعان حرم 

...از دست ندید این مداحی رو...

یه پلاک با یه ساک، میبینی که همین دو قلم پیش ما مونده 

رفقات اومدن، چرا پس باباییم توی سوریه جا مونده...

دو تا لقمه کنار، میزارم، اومدی بخوریم با همدیگه

نزار روی دلم بمونه رَدِ غصمه و ماتم و غم دیگه

بابایی بیا خستم دیگه... :(((

دریافت

برای دانلود با کیفیت بیشتر کلیک کنید

نظرات  (۱۱)

:(
۱۱ تیر ۹۵ ، ۰۱:۰۴ نـــای دل
:(
:(((((((((
اول که تیتر رو تو پنلم دیدم، فکر کردم متظور دخترانی هست که مدافع حرم هستن... با خودم گفتم مگه دختر مدافع حرمم داریم؟؟؟یهویی ذوق کردم:)
این بچه ها ایشالا که راه باباهاشونو برن...
مرسی:)
۱۱ تیر ۹۵ ، ۰۷:۲۵ طاهاعیان خوشمزه :)
:(((
زیبا بود
۱۱ تیر ۹۵ ، ۱۲:۰۹ علی رحمانی پور
ممنون
دانلود شد
۱۱ تیر ۹۵ ، ۱۵:۳۳ سها احمدی
:(((( اشک
۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۵:۱۹ raha ــــــــ
با سلام  و تشکر فراوان از اینکه دنبال کردید...با افتخار دنبال شدید...
پاسخ:
سلام خواهش میکنم ....

ممنون
مرسی
با سلام عالی بود خداوندبه شما اجرش را عنایت فرماید.
۰۹ بهمن ۹۵ ، ۱۵:۱۷ جامونده ازشهدا
سلام منم بابام مدافع حرم خیلی لذت بردم واقعا خیلی عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">